Klantenservice
Heb je vragen over jouw order, wil je weten hoe het met je retour gaat of is er iets anders waar we mee kunnen helpen? Hieronder zetten we een aantal van de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje. Wellicht zit jouw antwoord er al tussen en kun je er mee vooruit! Kom je er echt niet uit en heb je hulp nodig? Geen enkel probleem. Via info@bunzu.nl kun je ons (bijna) alles vragen!
Bestellen en Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Je plaatst jouw bestelling gemakkelijk via onze webshop. Nadat je jouw producten hebt toegevoegd aan je winkelwagen krijg je de optie om al jouw gegevens in te vullen. Hierna kun je gemakkelijk betalen en ontvang je alles netjes op de mail!
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Je betaald, tot €50, €3,95 verzendkosten. Boven dit bedrag betaal je geen verzendkosten. Voor erg grote producten, zoals meubels, kan het voorkomen dat we andere verzendkosten hanteren. Deze staan dan duidelijk aangegeven op de productpagina.
Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?
Bij Bunzu streven we er altijd naar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren (dat lijkt ons ook logisch). Omdat onze producten uit voorraad leverbaar zijn heb je het binnen 1 a 2 dagen in huis. Als je bestelling wordt verzonden krijg je ook van onze transportpartij een e-mail met gegevens over jouw bestelling.
Ik heb betaald, wat nu?
Zodra je een order hebt geplaatst ontvang je van ons een e-mail met daarin jouw besteloverzicht. Als jouw order met het transport meegaat ontvang je daarover nog een e-mail!
Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
Als je betaling is mislukt wordt je teruggestuurd naar het overzicht van je winkelmand. Vanuit hier kun je het bestelproces opnieuw doorlopen! Mocht je vergeten zijn om dit proces af te ronden, ontvang je van ons nog een mailtje dat er spullen in je winkelwagen zitten. Zo wordt er niks vergeten!
Zijn alle prijzen inclusief btw?
Alle prijzen die we op onze website laten zien zijn inclusief het Nederlandse btw tarief (21%).
Ik heb een fout gemaakt bij het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Als je een fout hebt gemaakt bij je bestelling kunnen gaan wij kijken of we dit voor je op kunnen lossen. Stuur je besteloverzicht naar support@bunzu.nl en zet hierbij wat je aangepast zou willen hebben. Dan gaan we voor je aan de slag!
Bezorging en Levertijden
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je een bestelling plaatst heb je deze doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen. Als er producten besteld zijn met verschillende levertijden, zoals meubels en bijvoorbeeld een mooie hondenmand. Dan gaat alles met de langste levertijd mee. Mocht je graag het ene product eerder ontvangen, stuur ons dan een bericht via support@bunzu.nl en dan gaan we kijken of we je sneller blij kunnen maken met onze mooie producten.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Nee Bunzu levert niet in het buitenland. We zijn, tot op heden, enkel voor de Nederlandse markt beschikbaar.
Als ik meubels bestel, tot welke verdieping leveren jullie mijn bestelling?
Wij hebben geen invloed op de levervoorwaarden van onze meubelpartijen. Mocht je hier aanvullende vragen over hebben vragen we je contact op te nemen via ons contactformulier.
Ik heb besteld maar ben niet thuis, wat moet ik doen?
Vaak heb je de mogelijkheid om, tot voor het moment van leveren een ander moment aan te geven bij de transportservice. Hier kun je ook vaak een afhaalpunt aanvinken. Doe je dit niet word je bestelling mogelijk bij de buren geleverd of mee teruggenomen voor een nieuw moment.
Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
Als je betaling is mislukt wordt je teruggestuurd naar het overzicht van je winkelmand. Vanuit hier kun je het bestelproces opnieuw doorlopen! Mocht je vergeten zijn om dit proces af te ronden, ontvang je van ons nog een mailtje dat er spullen in je winkelwagen zitten. Zo wordt er niks vergeten!
Zijn alle prijzen inclusief btw?
Alle prijzen die we op onze website laten zien zijn inclusief het Nederlandse btw tarief (21%).
Ik heb een fout gemaakt bij het plaatsen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Als je een fout hebt gemaakt bij je bestelling kunnen gaan wij kijken of we dit voor je op kunnen lossen. Stuur je besteloverzicht naar support@bunzu.nl en zet hierbij wat je aangepast zou willen hebben. Dan gaan we voor je aan de slag!
Retourneren en Garantie
Mijn bestelling is niet compleet, verkeerd of beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat er iets is misgegaan met je bestelling. Meld hier gemakkelijk jouw retouraanvraag aan via het formulier. Hierna ontvang je van ons een reactie op jouw aanvraag.
Tot wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?
Bunzu hanteert een 30 dagen bedenktijd op alle producten. Hierna is het niet meer mogelijk om producten te retourneren.
Hoe weet ik dat mijn retourzending goed is gegaan?
Nadat je retourzending bij ons is aangekomen, ontvang je van ons een bericht dat deze binnen is. Zorg ervoor dat je jouw producten binnen 14 dagen terugstuurt. Dit is namelijk het termijn dat wij hanteren.
Ik heb besteld maar ben niet thuis, wat moet ik doen?
Vaak heb je de mogelijkheid om, tot voor het moment van leveren een ander moment aan te geven bij de transportservice. Hier kun je ook vaak een afhaalpunt aanvinken. Doe je dit niet word je bestelling mogelijk bij de buren geleverd of mee teruggenomen voor een nieuw moment.
Hoe zit het met de verzendkosten?
Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening tenzij het product zichtbaar gebreken heeft of kapot wordt geleverd. In deze gevallen vergoeden wij netjes alle gemaakte kosten of zorgen we voor een vervangend product.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als we de retourzending hebben ontvangen hebben we 14 dagen om het geld netjes terug te storten mits er wordt voldaan aan alle voorwaarden van een goede retouraanmelding.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Mocht je een retour aanmelden dan moet je op de volgende punten letten:
- Herroepingstermijn van 30 dagen vervalt nadat jouw bestelling is geleverd of deze bijvoorbeeld door de buren is aangenomen.
- Verstuur de producten in originele verpakking met alle toebehoren erbij. Mochten er dingen ontbreken kunnen wij de retour niet als volledig beschouwen en zullen voor de ontbrekende producten kosten in rekening gebracht worden.
- Handgemaakte producten of producten op bestelling zoals onze schilderijen kunnen niet retour worden genomen. Wil je kijken wat hiervoor de opties zijn dan brengen we je in contact met de verkooppartner voor deze producten.
- Voor producten van andere verkooppartners gelden niet de retour- en garantievoorwaarden van Bunzu. Hiervoor verwijzen we je naar de verkooppartner. We brengen je uiteraard wel met deze partij in contact.